4 - А


2021-2022 навчальний рік
Підведення підсумків 
Всеукраїнської олімпіади 
"На Урок"(Зима)







01.12.2021 р.

 Пашківською Н.С. було проведено показовий урок з англійської мови в 4-А класі на тему “My appearance”. Під час заняття здобувачі освіти показали високий рівень володіння мовою, мали тісну взаємодію з учителем. Продемонстрували високі навички індивідуальної та групової роботи.
Урок був сучасним, відповідав вимогам навчальної програми.
Учитель підібрала цікаві вправи,виконуючи які кожен учень та учениця демонстрували розуміння іноземної мови та зацікавленість до предмету. Діти грали у “сніжки”, виконували інтерактивні вправи, підбирали іменники, прикметники до опису зовнішності людини. Родзинкою уроку стала акторська гра учнів,які розіграли діалог з відеофрагменту. Учитель протягом уроку зробила узагальнення з теми за допомогою навчальної платформи від видавництва “Pearson” та онлайн сервіс ” Quizlet”.





Вітаємо переможців XII Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На Урок»!!!









Topic: My House









28.05.2021р.
      
Переглянути відео




26.05.2021р.
      
Виконати завдання письмово: 





30.04.2021р.


Тема уроку: Я розповім тобі про наші шкільні правила.
Мета:  Формування навичок писемного продукування.

Опрацювати ст. 85 (підручник) + ст. 83 (робочий зошит)

1. Ознайомитись з правилом вживання модального слова "must" (повинен).

2. Вправа 2, ст.85 (підручник): написати слово "must" (повинен) або "mustn't" (неповинен).
3. Вправа 3, ст.85 (підручник): написати з Карлою про наші шкільні правила.


4. Вправа 4, ст.83 ( робочий зошит): скласти речення за зразком.
5. Вправа 5, ст.83 ( робочий зошит): записати наші шкільні правила.
6. Вправа 6, ст.83 ( робочий зошит): відзначити V або X та записати правила поведінки у бібліотеці.



28.04.2021р.


Тема уроку: Чи можу я погратися з друзями?
Мета:  Формування навичок сприймання на слух.

Опрацювати ст. 83 (підручник) + ст. 81 (робочий зошит)

1. Ознайомитись з правилом вживання модального слова "can".
2. Вправа 2, ст.83 (підручник): прослухати AUDIO та наклеїти відповідну наліпку.
3. Вправа 3, ст.83 (підручник): прочитати запитання та обвести відповідь .

4. Вправа 4, ст.81 ( робочий зошит): написати та з'єднати.
5. Вправа 5, ст.81 ( робочий зошит): прочитати діалог та вставити пропущені модальні дієслова.
6. Вправа 6, ст.81 ( робочий зошит): дати відповіді на запитання.

21.04.2021р.


Тема уроку: Систематизація лексичного та граматичного матеріалу.

Опрацювати ст. 80-81 (підручник) 

1. Вправа 1, ст.80 (підручник): записати слова у минулому часі.
2. Вправа 2, ст.80 (підручник): з'єднати пари дієслів.
3. Вправа 3, ст.80 (підручник): записати речення за зразком у заперечній формі.
4. Вправа 4, ст.80 (підручник): прочитати текст та дати відповіді на запитання.

5. Вправа 5, ст.81 (підручник): прослухати AUDIO та обвести правильну відповідь.
6. Вправа 6, ст.81 (підручник): дати відповіді на запитання.


14.04.2021р.


Тема уроку: Що ти робив вчора?
Мета уроку: Формування  навичок здійснення усної взаємодії.

Опрацювати ст. 77 (підручник) та ст. 75 (робочий зошит)

Повторити правила утворення питальної форми  минулого часу  (підручник ст.73)

1. Вправа 2, ст.77 (підручник): дати відповіді на запитання.
2. Вправа 3, ст.77 (підручник): прослухати AUDIO та вибери правильну відповідь.


3. Вправа 3, ст.75 (робочий зошит): прочитата та вписати слова з дужок в минулому часі.
4. Вправа 4, ст.75 (робочий зошит): дати відповіді.
5. Вправа 3, ст.75 (робочий зошит): поставити слова у правильній послідовності, щоб утворились запитання та відповісти на них.




2. Вправа 1, ст.72 (робочий зошит): знайди та запиши дієслова у минулому часі.
3. Вправа 2, ст.72 (робочий зошит): заповни пропуски дієсловами в правильній часовій формі.





31.03.2021р.


Тема уроку: Що ти робив учора?
Мета уроку: Формування лексичних і граматичних навичок.

Опрацювати ст. 72 (підручник) та ст. 70 (робочий зошит)

1. Вправа 1, ст.72 (підручник): прослухати Audio, повторити та вибрати вірне слово .


2. Вправа 1, ст.70 (робочий зошит ): встав пропущені слова.




24.03.2021р.

Тема уроку: Систематизація граматичного матеріалу
Мета уроку: Формування граматичних навичок

Виконати завдання, які подані нижче, письмово в тоненький зошит.






Наші щирі ВІТАННЯ переможцям та усім учасникам ІНТЕРНЕТ-ОЛІМПІАДИ з англійської мови на платформі "На Урок"!!! Пишаємося Вашими успіхами та досягненнями !!!



17.03.2021р.

Тема уроку: Систематизація лексичного матеріалу
Мета уроку: Формування писемної взаємодії

Опрацювати ст. 68 (підручник) та ст. 66 (робочий зошит)

1. Вправа 1, ст.68 (підручник): прослухати AUDIO, повторити та вписати  пропущені буквосполучення .
2. Вправа 2, ст.68 (підручник): прочитати та записати слова.


3. Вправа 1, ст.66 (робочий зошит): знайди та обведи малюнок згідно звуку.
4. Вправа 1, ст.66 (робочий зошит): постав літери в правильній послідовності та впиши слова у таблицю згідно звуків.
5. Вправа 3, ст.66 (робочий зошит): знайди слова протилежні за значенням та запиши їх.



03.03.2021р.

Тема уроку: Одужуй швидше
Мета уроку: Формування лексичних навичок

Опрацювати ст. 62 (підручник) та ст. 60 (робочий зошит)
1. Прослухати Audio, повторити та прочитати.
2. Вправа 1, ст.62 (підручник): прослухати Аudio ще раз та вставити пропущені слова.
3. Вправа 1, ст.60 (робочий зошит): прочитати визначення та вставити пропущені слова.
4. Вправа 1, ст.60 (робочий зошит): виконати вправу за зразком.




22.01.2021р.

Topic: Ходімо на пікнік!
Мета: Формування граматичних навичок.


1. Вправа 1, ст.48 (підручник)
Прослухати аудіо та опрацювати нові слова. 
Обвести правильну відповідь.
 






15.01.2021р.

Topic: Заграймо разом! 
Мета: Формування умінь зорового сприймання


Вправа 1, ст.46 (підручник)
Прослухати аудіо та опрацювати нові слова. 
З'єднати речення з малюнками.

 


Вправа 1, ст.44 (робочий зошит) 
Прочитати речення та обвести правильну відповідь. 

Вправа 2, ст.44 (робочий зошит)
Відповісти на запитання.



22.05.2020

                               Harry and Greta                     

20.05.2020

Topic: Let's count from 1 to 20






14.05.2020





13.05.2020 

Topic: Singular and Plural Nouns








08.05.2020

                                          The Sea World


1. Watch and learn




2. Watch this cartoon, please)))



3. Watch and learn English Grammar)))





29.04.2020
Надія Пашківська приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Тема: Що ти зараз робиш? Домашнє читання 2-А
Время: 29 апр 2020 11:00 Киев

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/7719528694

Идентификатор конференции: 771 952 8694



27.04.2020

1. Повторити назви кольорів за допомогою віршика: 

Щоб навчитись малювати, треба кожний колір знати!

Blue блакитний, як водичка, 

Green - зелений, як травичка, 

Yellow - жовтий, як курчатко,

Grey - як сіре мишенятко.

Pink - рожевий, наче ружа,

Black - це чорний, як калюжа

Red - червоний, наче мак,

Purple - схожий на буряк.

White - це білий-білий сніг, 

що у лісі вкрив берліг. 

А в берлозі ведмежатко

все коричневе, як татко

Brown спинка, brown боки

Сплять ведмеді-лежебоки, 

А розтане сніг, вся балка 

стане violet - у фіалках. 

2. Практикування в Present Continuous Tense
Play a game!

https://wordwall.net/ru/resource/290389/spotlight-4-2a-present-continuous





24.04.2020

Тема: Що ти зараз робиш? / What are you doing?

Надія Пашківська приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.



Тема: Тема: Що ти зараз робиш? 2-А клас

Время: 24 апр 2020 12:00 Киев



Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/7719528694



Идентификатор конференции: 771 952 8694




22.04.2020
Надія Пашківська приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Види спорту (2-А клас)
Время: 22 апр 2020 12:00 Киев

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/7719528694

Идентификатор конференции: 771 952 8694

Попрактикуватися у читанні  та у писемному продукуванні




Happy Easter



на 06 - 10 квітня 2020p.


1. Опрацювати B p.90-91, WB p.74-75 (письмово+розфарбувати);



2. Повторити правопис назв кольорів.




Немає коментарів:

Дописати коментар